Skaitymo iššūkio žaidimo dalyvių apdovanojimo renginys Ignalinos bibliotekoje vyks lapkričio 9 dieną 9.00 valandą, renginį ves Valdemaras Liudvinavičius.
Spalio 23 d. Panevėžio, Klaipėdos ir Kauno regionų viešosiose bibliotekose prasidėjo projekto „Inovatyvūs Lietuvos bibliotekų skaitymo skatinimo sprendimai vaikų ir jaunimo socialinių santykių kūrimui su aplinka“ skaitymo iššūkio žaidimo dalyvių apdovanojimo renginiai. Vyks 39-iose savivaldybių bibliotekose iki lapkričio 10 d. Juose kviečiami dalyvauti 5–8 klasių moksleiviai. Renginiuose bus išrinkta 117 laimėtojų, jie apdovanoti specialiais prizais, kviečiančiais su klasės draugais, šeimos nariais ar mokytojais pažinti savo kraštą ir kultūrą.
Vienuolika mėnesių trukęs Skaitymo iššūkio žaidimas kvietė dalyvius naudotis projekte sukurtais produktais: dalyvauti renginiuose ir edukacinėse veiklose „Žaidžiame „Draugoteką“, žaisti „Draugotekos“ žaidimą išmaniuosiuose įrenginiuose, skaityti knygas iš knygų kolekcijos užsakius jų į knygomatą. Per visą Skaitymo iššūkio laikotarpį buvo surengta daugiau nei 1 550 edukacinių programų, kuriose dalyvavo 12 851 dalyvis. Žaidimą „Draugoteka“ į savo išmaniuosius įrenginius parsisiuntė 3 821 moksleivių. Nors su šiais apdovanojimo renginiais uždaromas projektas, tačiau žaidimas vyks ir toliau. Kolekcijos bus pildomos naujomis knygomis, inicijuojami nauji skaitymo iššūkiai, bibliotekos rengs lokalius projektus ir vykdys edukacines veiklas.
Projekto pabaigos rezultatų viešinimo renginys vyks 2023 m. lapkričio 16 d. 14 val. Panevėžio apskrities Gabrielės Petkevičaitės-Bitės bibliotekoje. Renginio metu projekto vykdytojai pristatys projekto rezultatus.
Projektas „Inovatyvūs Lietuvos bibliotekų skaitymo skatinimo sprendimai vaikų ir jaunimo socialinių santykių kūrimui su aplinka“ finansuojamas 2014–2021 m. Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo kvietimo „Kultūros prieinamumo plėtojimas ir kultūrinio švietimo stiprinimas“ lėšomis.
Projekto tikslas – sukurti inovatyvią skaitymo skatinimo priemonę, kuri formuotų moksleivių įprotį skaityti, gilintų žinias ir padėtų skaitymo patirtis pritaikyti socialinių santykių kūrimui su aplinka (bendraamžiais, tėvais, mokytojais, etc.), problemų sprendimui ir kūrybinei saviraiškai.